Časté dotazy

Debugování chyb

Vzhledem k tomu, že se vždy může něco pokazit, má plugin vestavěný způsob zachytávání chyb.

V detailu objednávky, kde se vyskytla chyba, najdete v pravém horním rohu GLS log, který se vztahuje pouze na konkrétní otevřenou objednávku.

Toret GLS Parcelshop log objednávky

V přehledu pluginů od Toretu najdete GLS log, který obsahuje všechny objednávky najednou.

Toret GLS Parcelshop log vše

Zásilka se nepodá a v GLS logu je chyba

Pokud se zásilka nepodá a v GLS logu v detailu objednávky je napsáno pouze „chyba“,  tak zkontrolujte, zda máte správně implementační údaje v pluginu: email, heslo a klient ID a zda není před nebo za vloženými implemetačními údaji prázdná mezera.

Také zkontrolujte zda v části „ÚDAJE PRO VYZVEDNUTÍ BALÍKŮ“ není před nebo za vyplněnými hodnotami prázdná mezera.

 

Filtr pro odstranění slova "Zdarma" u dopravy zdarma

Filtrem odstraníte text „Zdarma“ u dopravy při splnění podmínek dopravy zdarma.

Filtr:

'tgls_parcelshop_shipping_cost_hide_free' 
tgls_private_shipping_cost_hide_free

Příklad použití filtru:

add_filter('tgls_parcelshop_shipping_cost_hide_free',function(){return true;});
add_filter('tgls_private_shipping_cost_hide_free',function(){return true;});