Časté dotazy
Debugování chyb
Vzhledem k tomu, že se vždy může něco pokazit, má plugin vestavěný způsob zachytávání chyb.
V detailu objednávky, kde se vyskytla chyba, najdete v pravém horním rohu GLS log, který se vztahuje pouze na konkrétní otevřenou objednávku.
V přehledu pluginů od Toretu najdete GLS log, který obsahuje všechny objednávky najednou.
Zásilka se nepodá a v GLS logu je chyba
Pokud se zásilka nepodá a v GLS logu v detailu objednávky je napsáno pouze „chyba“, tak zkontrolujte, zda máte správně implementační údaje v pluginu: email, heslo a klient ID a zda není před nebo za vloženými implemetačními údaji prázdná mezera.
Také zkontrolujte zda v části „ÚDAJE PRO VYZVEDNUTÍ BALÍKŮ“ není před nebo za vyplněnými hodnotami prázdná mezera.
Filtr pro odstranění slova "Zdarma" u dopravy zdarma
Filtrem odstraníte text „Zdarma“ u dopravy při splnění podmínek dopravy zdarma.
Filtr:
'tgls_parcelshop_shipping_cost_hide_free' tgls_private_shipping_cost_hide_free
Příklad použití filtru:
add_filter('tgls_parcelshop_shipping_cost_hide_free',function(){return true;}); add_filter('tgls_private_shipping_cost_hide_free',function(){return true;});