Řešení problémů

V některých případech může dojít k problémů s vyvoláním platební brány, nebo s notifikacemi ze systému GoPay.
Z tohoto důvodu obsahuje plugin logování všech událostí, které při objednávce nastanou.

Nově již události nejsou zapisovány do souboru notify_log.txt a tento bude odstraněn!

Logování chyb naleznete v menu GoPay Inline Log

Log je zobrazen v tabulce, kde pro každý záznam jsou dva řádky. První řádek obsahuje id objednávky, datum vytvoření záznamu a o jaký záznam jde.

Na druhém řádku je obsah záznamu.

Na obrázku výše, vidíte údaje z response, což jsou informace, které se ukládají po zaplacení a vytvoření objednávky.

Využití logu pro identifikaci problému

Přestože má log stránkování, může být nepřehledný, s přihlédnutím k tomu, že notifikace pro objednávku mohou přijít z GoPay u bankovního převodu až za několik dní.

Proto je u každé objednávky metabox, který obsahuje odkaz na vyfiltrované záznamy pouze pro tuto objednávku. Metabox se nachází v detailu objednávky, vpravo nahoře.

Pro příklad si ukážeme, jak zjistit problém s objednávkou. 

  1. Po kliknutí na tlačítko objednat, se dostanete na děkovnou stránku, kde je informace o tom, že objednávka nemůže být zpracována.
  2. Ve výpisu objednávek v administraci je objednávka označená jako „Selhalo“.
  3. V detailu objednávky kliknete na odkaz „Zobrazit záznamy logu pro tuto objednávku“.
  4. Otevře se vám okno s vypsanými záznamy.
  5. V našem případě je problém se špatnými přihlašovacími údaji.

Takto jste velmi rychle schopni zjistit, v čem je problém.