Hlavní nastavení

Základní nastavení:

Nastavení a možnosti pluginu

Plugin Sledování zásilek  přidá do detailu objednávky v administraci možnost přidat sledovací kód a vybrat dopravce.

Díky tomu je pak v potvrzovacím emailu pro zákazníka přidán odkaz na sledování zásilky v aplikaci příslušného dopravce.

Na níže uvedených obrázcích si vysvětlíme, jak plugin funguje:

Po objednání zboží a vytvoření se objednávka objeví v administraci pod WooCommerce – Objednávky. V momentě, kdy příslušnou objednávku expedujeme a od dopravce, kterého si zákazník zvolil, obdržíme veškeré informace o odeslání, klikneme na číslo objednávky, aby se nám otevřel její detail. V pravém horním rohu najdeme pole pro zadání údajů.

Nejprve ze seznamu vybereme příslušného dopravce a do pole níže zadáme kód sledování zásilky, který nám poskytl dopravce a klikneme na Uložit objednávku. Poté je potřeba změnit stav objednávky na Zpracovává se/Dokončeno, aby byl zákazníkovi odeslán e-mail s příslušnou informací a opět kliknout na Uložit objednávku. je velmi důležité dodržet tento postup, aby byl následně zobrazen odkaz na sledování v potvrzovacím e-mailu.

Jakmile po zadání údajů a změně stavu objednávky klikneme na tlačítko Uložit objednávku, zákazníkovi bude automaticky odeslán email, ve které najde odkat na sledování zásilky na portále dopravce.

Zároveň se nám informace o dopravci a kód sledování objeví v pravém sloupci u příslušné objednávky v přehledu objednávky ve WooCommerce.