Po dokončení objednávky není zákazník přesměrován na platební bránu ThePay

Pokud si zákazník vybere platební metodu ThePay, dokončí objednávku, objednávka se vytvoří ve WooCommerci, ale zákazník není přesměrován na platební bránu, tak se může jednat o následující problémy:

  1. Špatně zadané implementační údaje v pluginu z administrace ThePay.  
  2. Desynchronizaci času. Kontaktujte podporu ThePay a nechte si chybnou platbu prověřit. Jejich podpora Vám případně potvrdí desynchronizaci času se serverem, kde hostujete web. V tomto případě bude nutné synchronizovat čas serveru.  
Úprava stavu zaplacené objednávky

Po uhrazení objednávky přes ThePay plugin změní její stav z „Čeká na platbu“ (Pending) na „Zpracovává se“ (Processing) v případě, že objednávka obsahuje fyzické produkty, nebo plugin změní objednávku na stav „Dokončeno“ (Completed), pokud je tvořená pouze z virtuálních produktů.

V případě, že Vám stav objednávky po uhrazení nevyhovuje, můžete jej upravit pomocí filtru.

Objednávka virtuálních produktů:

add_filter(‚toret_thepay20_virual_paied_product_status‘,’cutom_toret_thepay20_virual_paied_product_status‘,10,2);
function cutom_toret_thepay20_virual_paied_product_status($status,$order_id){
return ‚processing‘;
}

Objednávka fyzických produktů:

add_filter(‚toret_thepay20_paied_product_status‘,’custom_toret_thepay20_paied_product_status‘,10,2);
function custom_toret_thepay20_paied_product_status($status,$order_id){
return ‚processing‘;
}

Příklad je uveden pro změnu stavu objednávky na „Zpracovává se“.

Filtr vložíte do child šablony functions.php nebo do prázdného pluginu např.: https://toret.cz/produkt/boilerplate/