Debugování chyb
Vzhledem k tomu, že se vždy může něco pokazit, má plugin vestavěný způsob zachytávání chyb.
V detailu objednávky, kde se vyskytla chyba, najdete v pravém horním rohu Comgate Log, který se vztahuje pouze na konkrétní otevřenou objednávku.
V přehledu pluginů od Toretu najdete Comgate log, který obsahuje všechny objednávky najednou.
Rozpadlé zobrazení platebních metod
Vyčerpán limit přesměrování / Error in cURL request: Maximum (5) redirects followed
Platební brána předává informace o provedené/neprovedené platbě informace pomocí notifikační URL. Tato notifikační URL má nastavený maximální počet přesměrování. Jedná se o ochranu ze strany Comgate.
Některé hostingy však mají interní přesměrování a může tak dojít k vyřerpání daného limitu.
Problém je třeba řešit s hostingem a ve spolupráci s nimi vysledovat dané přesměrování a snížit jejich počet.
Tento problém vzniká například u hostingu Wedos.
Chybu také může způsobit plugin třetí strany, který přesměruje notifikaci vícekrát, než Comgate dovolí.
Zkontrolujte, zda na webu nemáte jeden z níže uvedených pluginů:
Redirect all 404 to home
Pokud nemáte na webu žádný z uvedených pluginů, tak můžete postupně deaktivovat pluginy a testovat platby (např. v testovacím módu), dokud nepřijdete na to, jaký plugin způsobuje nadměrné přesměrování notifikace.