Data varianty produktu – Google nákupy
Tak, jak je možné v detailu varianty produktu nastavit společná nastavení feedu pro všechny porovnávače, existuje také možnost nastavit je jednotlivě.
V tomto článku si ukážeme, jak specifikovat feed pro porovnávač Google Nákupy. Níže vidíte tabulku, kterou najdete dle popisu v sekci Data varianty produktu.
Pojďme si podrobněji vysvětlit, co znamenají jednotlivá pole:
- Číslo dílu výrobce – číslo dílu výrobce (v angličtině MPN) je alfanumerický kód vytvořený výrobcem, který daný produkt jedinečně odlišuje od ostatních výrobků daného výrobce
- Popis pro Google – do tohoto pole vložte popis produktu pro porovnávač Google
- Identifikátor existuje – vzhledem k tomu, že Google vyžaduje identifikaci produktu buď v podobě EAN kódu nebo MPN, v tomto poli se automaticky nastaví TRUE, pokud bude jedna z těchto hodnot zadána, do feedu se uloží zvolená hodnota. Pokud zadána nebude, hodnota identifikátoru se nastaví automaticky na FALSE
- Pouze pro dospělé – toto pole označuje, jestli je jedná o výrobek určený pouze dospělým osobám, opět jsou k dispozici 3 možnosti, 0, ano nebo ne. Pokud nebude hodnota nastavena, jako výchozí bude brána NE.
- Věková skupina – v tomto poli lze vybrat, pro jakou věkovou skupinu je výrobek určen. Pokud nevyberet ani jednu z možností a nebude nastaveno, nebude se tato hodnota uvádět
- Pohlaví – zde opět možné vymezit pro jaké pohlaví je výrobek určen, k dispozici jsou 3 možnosti, pokud nebude specifikováno, nebude se uvádět
- Typ produktu – pokud se rozhodnete uvést, o jaký typ produktu se jedná, prosím, napište zde
- Přidat dopravu – ve feedu pro Google je také potřeba zadat dopravu pro konkrétní zemi, kde jste se rozhodli distribuovat, případně region, název dopravce a cenu za dopravu
Na příkladu níže si ukážeme, jak se některé hodnoty zobrazí ve feedu po jejich zadání. Zde jsme zvolili číslo dílu výrobce (MPN) a věková skupina Dospělí (age: adult).
…a ve feedu….