Časté dotazy

Přechod na verzi Zásilkovna 3.x

Pokud jste měli na svém webu starší verzi pluginu Zásilkovna a aktualizovali jste na verzi 3.x, je potřeba znovu projít nastavení pluginu a překontrolovat ho a přeuložit.

1. Nastavení států

Nastavení států

Nastavení států

Plugin obsahuje nové nastavení pro povolení států. Zobrazení nabídky dopravců pro danou zemi uděláte tak, že v Toret plugins → Zásilkovna zaškrtnete v Nastavení států ty země, kde máte povolené dopravce. Po uložení se poté v horní liště zobrazí nabídka dopravců v dané zemi.

2. Kontrola nastavení cen u dopravce Zásilkovna (ve všech zemích)

Kontrola nastavení cen u Zásilkovny

Kontrola nastavení cen u Zásilkovny

Běžte do nastavení pluginu Zásilkovna a ve všech zemích, kde používáte dopravce Zásilkovna zkontrolujte, zda nedošlo k vyresetování cen, případně je potřeba ceny znovu vyplnit a uložit nastavení

3. Nastavení automatické aktualizace poboček a výdejních míst

Plugin obsahuje přepracované možnosti zobrazování výběru poboček a výdejních míst, kde se nově kromě poboček Zásilkovny (tam nedošlo k žádné změně) může u jiných dopravců zobrazovat také jejich výběr. Pro tyto nové dopravce je potřeba nastavit a aktualizovat pobočky.

Není zadán odesilatel zásilky

V případě, že se objeví tato chyba, nemáte správně vyplněn název obchodu.

Odesílatel zásilky jste totiž vy, respektive váš obchod. A kromě API klíče vás zásilkovna identifikuje podle názvu obchodu.

Ve svém účtu v Zásilkovně můžete mít několik obchodů a systém to nedokáže rozeznat. Název obchodu najdete v administaci Zásilkovny a musí přesně odpovídat tomu, co jste vyplnili.

Problém také může být diakritika a mezery v názvu.

Název obchodu najdete po přihlášení do administrace Zásilkovny v menu Informace o uživateli → Odesílatelé.

V případě, že ,máte odesílatele zadaného správně, ale stále vám to píše chybu „Není zadán odesílatel zakázky“ zkuste do nastavení pluginu vložit ID odesílatele, které vám zdělí podpora Zásilkovny.

Plugin WooCommerce Pay for Payment

Plugin WooCommerce Pay for Payment není kompatibilní s pluginem WooCommerce Zásilkovna. Použití obou pluginů současně může způsobit konflikt. Plugin Zásilkovna obsahuje vlastní nastavení příplatků za dobírku.

Nefunkční tlačítko vybrat pobočku

V případě že se po kliknutí na tlačítko Vybrat pobočku nic nestane, je třeba zkontrolovat jestli nejsou vypsané chyby v konzoli. (CHROME – pravé tlačítko myši-> poslední položka „PROZKOUMAT“ -> druhá záložka „CONSOLE“).

Chyby zablokovaných reklam nevadí, ale například vadí chyba od Google Tags Manager nebo chyba z šablony. V případě, že takovou chybu máte, je třeba jí odstranit, protože blokuje některé funkce pokladny a tím i výběr pobočky.

Nezobrazuje se příplatek za dobírku

Je důležité pokud zadáváte cenu používat desetinou tečku nikoliv čárku. Čárku plugin vyhodnotí jako chybu a nevypíše se příplatek.

Dále je důležité zkontrolovat, že používáte dopravní metodu Dobírka z pluginu Zásilkovna a ne výchozí WooCommerce Dobírku.

Nenačítají se pobočky

Zásilkovna obsahuje specifické nastavení, kdy je možné zakázat dopravu do vybrané země. Zkontrolujte, zda máte vybrané země povolené: http://www.zasilkovna.cz/pristup-k-pobockam/nastaveni

Špatně se dopočítává DPH k cenám za dopravu a dobírce

Plugin bere nastavení DPH z WooCommerce. Pokud vám neodpovídá výsledná suma (a do pluginu se zadává cena bez DPH), zkontrolujte, zda máte zadanou částku s desetinnou tečkou.

Není zadána hodnota zásilky pro účely pojištění. Prosíme zadejte ji.

Problém je v tom, že cena je 0 Kč a Zásilkovna tuto hodnotu nepřijme a chce cenu balíku.

Níže napsanou funkci přidejte do child šablony nebo vlastního pluginu:

function extend_zasilkovna_ticket_value( $price, $order, $zasilkovna_option, $zasilkovna_id){
return $order->get_subtotal();
}
add_filter( ‚zasilkovna_ticket_value‘, ‚extend_zasilkovna_ticket_value‘,10,4);