Časté dotazy
Přechod na verzi Zásilkovna 3.x
Pokud jste měli na svém webu starší verzi pluginu Zásilkovna a aktualizovali jste na verzi 3.x, je potřeba znovu projít nastavení pluginu a překontrolovat ho a přeuložit.
1. Nastavení států
Plugin obsahuje nové nastavení pro povolení států. Zobrazení nabídky dopravců pro danou zemi uděláte tak, že v Toret plugins → Zásilkovna zaškrtnete v Nastavení států ty země, kde máte povolené dopravce. Po uložení se poté v horní liště zobrazí nabídka dopravců v dané zemi.
2. Kontrola nastavení cen u dopravce Zásilkovna (ve všech zemích)
Běžte do nastavení pluginu Zásilkovna a ve všech zemích, kde používáte dopravce Zásilkovna zkontrolujte, zda nedošlo k vyresetování cen, případně je potřeba ceny znovu vyplnit a uložit nastavení
3. Nastavení automatické aktualizace poboček a výdejních míst
Plugin obsahuje přepracované možnosti zobrazování výběru poboček a výdejních míst, kde se nově kromě poboček Zásilkovny (tam nedošlo k žádné změně) může u jiných dopravců zobrazovat také jejich výběr. Pro tyto nové dopravce je potřeba nastavit a aktualizovat pobočky.
Není zadán odesilatel zásilky
V případě, že se objeví tato chyba, nemáte správně vyplněn název obchodu.
Odesílatel zásilky jste totiž vy, respektive váš obchod. A kromě API klíče vás zásilkovna identifikuje podle názvu obchodu.
Ve svém účtu v Zásilkovně můžete mít několik obchodů a systém to nedokáže rozeznat. Název obchodu najdete v administaci Zásilkovny a musí přesně odpovídat tomu, co jste vyplnili.
Problém také může být diakritika a mezery v názvu.
Název obchodu najdete po přihlášení do administrace Zásilkovny v menu Informace o uživateli → Odesílatelé.
Plugin WooCommerce Pay for Payment
Plugin WooCommerce Pay for Payment není kompatibilní s pluginem WooCommerce Zásilkovna. Použití obou pluginů současně může způsobit konflikt. Plugin Zásilkovna obsahuje vlastní nastavení příplatků za dobírku.
Nefunkční tlačítko vybrat pobočku
V případě že se po kliknutí na tlačítko Vybrat pobočku nic nestane, je třeba zkontrolovat jestli nejsou vypsané chyby v konzoli. (CHROME – pravé tlačítko myši-> poslední položka „PROZKOUMAT“ -> druhá záložka „CONSOLE“).
Chyby zablokovaných reklam nevadí, ale například vadí chyba od Google Tags Manager nebo chyba z šablony. V případě, že takovou chybu máte, je třeba jí odstranit, protože blokuje některé funkce pokladny a tím i výběr pobočky.
Nezobrazuje se příplatek za dobírku
Je důležité pokud zadáváte cenu používat desetinou tečku nikoliv čárku. Čárku plugin vyhodnotí jako chybu a nevypíše se příplatek.
Dále je důležité zkontrolovat, že používáte dopravní metodu Dobírka z pluginu Zásilkovna a ne výchozí WooCommerce Dobírku.
Nenačítají se pobočky
Zásilkovna obsahuje specifické nastavení, kdy je možné zakázat dopravu do vybrané země. Zkontrolujte, zda máte vybrané země povolené: http://www.zasilkovna.cz/pristup-k-pobockam/nastaveni
Špatně se dopočítává DPH k cenám za dopravu a dobírce
Plugin bere nastavení DPH z WooCommerce. Pokud vám neodpovídá výsledná suma (a do pluginu se zadává cena bez DPH), zkontrolujte, zda máte zadanou částku s desetinnou tečkou.
Není zadána hodnota zásilky pro účely pojištění. Prosíme zadejte ji.
Problém je v tom, že cena je 0 Kč a Zásilkovna tuto hodnotu nepřijme a chce cenu balíku.
Níže napsanou funkci přidejte do child šablony nebo vlastního pluginu:
function extend_zasilkovna_ticket_value( $price, $order, $zasilkovna_option, $zasilkovna_id){
return $order->get_subtotal();
}
add_filter( ‚zasilkovna_ticket_value‘, ‚extend_zasilkovna_ticket_value‘,10,4);