Reklamační asistent – Zásilkovna

Reklamační asistent je služba, jejímž principem je zajištění logistiky reklamovaného zboží a zjednodušení komunikace mezi vámi a vašim zákazníkem při vyřizování reklamace. Svému zákazníkovi tak tento proces velmi usnadníte a navíc ho nevystavujete placení nechtěné dopravy. Službu si navíc můžete přizpůsobit tak, aby seděla na míru přímo Vašemu eshopu. V administraci pluginu zásilkovna ► hlavní nastavení, označte možnost – Aktivovat reklamačního asistenta – uložit

Štítek s čárovým kódem můžete vygenerovat v administraci objednávek. Vytisklé štítky pak můžete přibalit zákazníkovi přímo do balíku nebo k faktuře.

Pojďme si podrobněji vysvětlit další pole, která je potřeba specifikovat pro nastavení Vašeho e-shopu.

Ukázka vygenerovaného reklamačního štítku Jakmile má zákazník svůj štítek, nalepí jej na reklamovanou zásilku a odevzdá na kterékoli pobočce Zásilkovny. Služba Reklamační asistent je v Zásilkovně zpoplatněna více naleznete ZDE.