Zásilkovna pro WooCommerce

Dokumentace pluginu

Základní nastavení

Po úspěšné aktivaci pluginu, musíte v základním nastavení vložit do prvního formuláře data, která jste získali ve vašem účtu na Zásilkovně. Nejprve API klíč a API heslo:

Následuje název eshopu. Znovu upozorňuji, že název eshopu musí být identický s tím, co je uvedeno ve vašem účtu na Zásilkovně.

Odeslání zásilky do systému Zásilkovny

Pokud neaktivujete možnost „Vypnutí odesílání do Zásilkovny“ se veškeré objednávky do Zásilkovny odesílají. V dalším řádku musíme specifikovat, při jakém stavu objednávky se tak bude dít. Pokud zadáme možnost „Po vytvoření objednávky na děkovné stránce“, bude se tak dít automaticky. Další výběr možností:

  • Při označení objednávky „Zpracovává se“
  • Při označení objednávky „Dokončená“

Doprava zdarma

Dalším důležitým krokem je upřesnění, kdy se bude zobrazovat doprava zdarma. V pluginu je ve výchozím stavu nastaveno „Zdarma budou všechny druhy dopravy“. Výběr záleží na tom, jaká si nastavíte kritéria prodeje, např. výše minimálního nákupu, atd. Další možnosti nastavení:

  • Zdarma pouze dopravy Zásilkovny
  • Doprava zdarma ve výběru dopravy
  • Odstranit dopravu zdarma – ceny zůstanou

Nastavování limitu pro dopravu zdarma pro Zásilkovnu najdete popsáno ZDE.

Základní limit dopravy zdarma (mimo Zásilkovnu) můžete nastavit přímo v nastavení WooCommerce – Nastavení – Doprava – Zóny dopravy. Toto nastavení musíte přidat ke každé zemi zvlášť. Pro správnou funkci tohoto nastavení musí být v pluginu Zásilkovna – Základním nastavení – Doprava zdarma – nastavena hodnota „Zdarma budou všechny druhy dopravy“.

Zobrazení loga Zásilkovny v pokladně obchodu

Do těchto vyznačených polí zadáte URL obrázku loga Zásilkovny příslušného státu, které se bude zobrazovat na stránce Pokladna, pokud zákazník vybere jako způsob dopravy Zásilkovna. Loga jsou k dispozici na stránkách příslušné Zásilkovny ke stažení. Loga nahrajete do Media – Přidat soubor – a URL adresu zkopírujete a vložíte do příslušného pole dle zvolené země.