Zásilkovna pro WooCommerce

Dokumentace pluginu

Známé problémy

Není zadán odesilatel zásilky

V případě, že se objeví tato chyba, nemáte správně vyplněn název obchodu.

Odesílatel zásilky jste totiž vy, respektive váš obchod. A kromě API klíče vás zásilkovna identifikuje podle názvu obchodu.

Ve svém účtu v Zásilkovně můžete mít několik obchodů a systém to nedokáže rozeznat. Název obchodu najdete v adminsitaci Zásilkovny a musí přesně odpovídat tomu, co jste vyplnili.

Problém také může být diakritika a mezery v názvu.

Název obchodu najdete po přihlášení do administrace Zásilkovny v menu Informace o uživateli → Odesílatelé.

Plugin WooCommerce Pay for Payment

Plugin WooCommerce Pay for Payment není kompatibilní s pluginem WooCommerce Zásilkovna. Použití obou pluginů současně může způsobit konflikt. Plugin Zásilkovna obsahuje vlastní nastavení příplatků za dobírku.

Nefunkční tlačítko vybrat pobočku

V případě že se po kliknutí na tlačítko Vybrat pobočku nic nestane, je třeba zkontrolovat jestli nejsou vypsané chyby v konzoli. (CHROME – pravé tlačítko myši-> poslední položka „PROZKOUMAT“ -> druhá záložka „CONSOLE“).

Chyby zablokovaných reklam nevadí, ale například vadí chyba od Google Tags Manager nebo chyba z šablony. V případě, že takovou chybu máte, je třeba jí odstranit, protože blokuje některé funkce pokladny a tím i výběr pobočky.

Nezobrazuje se příplatek za dobírku

Je důležité pokud zadáváte cenu používat desetinou tečku nikoliv čárku. Čárku plugin vyhodnotí jako chybu a nevypíše se příplatek.

Nenačítají se pobočky

Zásilkovna obsahuje specifické nastavení, kdy je možné zakázat dopravu do vybrané země. Zkontrolujte, zda máte vybrané země povolené: http://www.zasilkovna.cz/pristup-k-pobockam/nastaveni

Objednávka neobsahuje informace o pobočce Zásilkovny

Tato chyba nastává v případě, že si uživatel vybere pobočku Zásilkovny, která už není dostupná (zrušená).

Aby se to nastávalo obsahuje plugin aktualizační CRON pro pobočky a je potřeba jej mít nastavený nebo pravidelně aktualizovat pobočky ručně.