Dokumentace pluginu Toret Srovnávače zboží

Nacházíte se na stránkách dokumentace pluginu Comgate, který umožňuje integraci platební brány Comgate.

Instalace pluginu

Po zakoupení pluginu obdržíte emailem licenční klíč a odkaz na stažení zip souboru s pluginem. Detailní návod, jak do WordPress nainstalovat plugin z počítače, najdete zde.

Aktivace pluginu

Po instalaci si otevřete nastavení pluginu Toret Srovnávače zboží, do příslušného pole vložíte licenční klíč a tlačítkem aktivujte.

Heureka – Ověřeno zákazníky

Pod kartou Heureka – ověřeno zákazníky je nastavení implementace této služby.

V pár krocích si projdeme nastavení.

1. Nejprve je nutné v nastavení pluginu povolit odeslání dat do služby Ověřeno Zákazníky.

2. Vložením Tajného klíče propojíte napojíte odeslání dat s Vaším účtem Ověřeno zákazníky. Tajný klíč najdete v administraci účtu Heureka → Ověřeno zákazníky → Nastavení a data z dotazníku.

3. Pokud jste již získali od Heureky Widget Ověřeno zákazníky, tak jeho veřejný klíč vložíte do stejnojmenného pole v pluginu a povolíte jej v části nastavení Aktivace. Veřejný klíč najdete u Heureky na stejné stránce jako tajný klíč, ale není zde přímo uvedený. Je nutné si otevřít odkaz „Zde naleznete různé podoby ikon certifikátu Ověřeno zákazníky

Po kliknutí na odkaz se otevře okno s kódem, ve kterém je veřejný klíč uveden. Nachází se za slovem setKey.

Widget lze získat od Heureky automaticky podle aktuálního hodnocení vašeho e-shopu. Pokud váš e-shop nemá nebo přestane dosahovat dostatečného hodnocení pro udělení certifikátu, tak jej Heureka odebere a widget se automaticky přestane zobrazovat i na vašem webu.

Pokud již máte od Heureky widget dostupný a nastavený v pluginu, tak je možné v pluginu nastavit jeho pozici na webu. Zobrazit widget můžete vlevo nebo vpravo, také je možné nastavit jeho odsazení od shora.

V případě, že nastavíte widget v pluginu a neuvidíte ho na webu, tak pravděpodobně používáte v prohlížeči rozšíření pro blokování reklam. Otevřete si stránku e-shopu v anonymním okně nebo deaktivujte rozšíření pro blokování reklam.

V pluginu je možné napojit službu Ověřeno zákazníky pro českou nebo slovenskou Heureku a v nastavení vybrat výchozí skript. V případě, že je e-shop registrován u CZ i SK Heureky, tak je možné do pluginu vložit klíče z obou Heurek.

Nastavení obsahuje také možnost odesílat dotazník pouze pro CZ a SK objednávky.

Heureka – měření konverzí

V pluginu Srovnávače zboží je možné na kartě Heureka – měření konverzí nastavit stejnojmennou službu.

Nejprve je nutné v pluginu službu povolit a poté vložit veřejný klíč pro kód měření konverzí. Klíč najdete v administraci účtu Heureka → Statistiky a reporty → Měření konverzí.

V pluginu je možné napojit měření konverze pro českou nebo slovenskou Heureku a v nastavení vybrat cílovou zemi Heureky. Pokud jsou na webu používány obě Heureky, tak je možné nastavit cílenou zemi Heureky dle objednávky a konverze se budou odesílat podle země zákazníka.

Heureka – recenze

Plugin Srovnávače zboží nabízí možnost pomocí shortcodu propisovat Heureka recenze do webu.

Shortcody a jejich nastavení jsou v pluginu Srovnávače zboží na kartě Heureka – ověřeno zákazníky. Aby se recenze načetly, je nutné mít vložený Tajný klíč administrace Heureky. Tajný klíč je v administraci účtu Heureka > Ověřeno zákazníky > Nastavení a data z dotazníku.

Je možné propsat recenze obchodu nebo recenze produktů. Shortcode se vloží do stránky nebo boxu z builderu, kde je potřeba recenze propsat.

Kromě vložení shortcodu je nutné také aktualizovat recenze, jinak by se na webu nezobrazily. Po první manuální aktualizaci doporučujeme zakliknout funkci automatické aktualizace, aby se do webu propisovaly vždy aktuální recenze.

Počet propsaných recenzí lze nastavit v samotném shortcodu, ve kterém se jen změní číslovka za hodnotou limit.

Pluginem je také možné na stránce produktu zobrazit záložku s recenzemi.

Zboží – recenze

Plugin Srovnávače zboží nabízí možnost pomocí shortcodu propisovat recenze obchodu z portálu Zboží.cz do webu.

Shortcode a jeho nastavení je v pluginu Srovnávače zboží na kartě Zboží – měření konverzí. Aby se recenze načetly, je nutné mít vložený API klíč a ID provozovny z administrace služby zboží.cz K API klíči a ID provozovny je možné se dostat přes Správu provozovny → Správa API → Vytvořit API klíč. Vytvořený klíč je nutné si zkopírovat, po zavření okna s klíčem jej nebude možné znova zobrazit. Vedle tlačítka Vytvořit API klíč je uvedeno ID provozovny.

Shortcode se vloží do stránky nebo boxu z builderu, kde je potřeba recenze propsat.

Kromě vložení shortcodu je nutné také aktualizovat recenze, jinak by se na webu nezobrazily. Po první manuální aktualizaci doporučujeme zakliknout funkci automatické aktualizace, aby se do webu propisovaly vždy aktuální recenze.

Počet propsaných recenzí lze nastavit v samotném shortcodu, ve kterém se jen změní číslovka za hodnotou limit.

Zboží – měření konverzí

V pluginu Srovnávače zboží je možné na kartě Zboží- měření konverzí nastavit stejnojmennou službu.

Nejprve je nutné v pluginu službu povolit a poté vložit ID provozovny a Tajný klíč. K Tajnému klíči a ID provozovny je možné se dostat přes administraci zboží.cz → Správu provozovny → Měření konverzí → část stránky Základní přehled (na stránce téměř dole)

Volitelným atributem je nastavení Sklik ID. Pokud je vyplněno tak se konverze propíše do Skliku. Parametr Sklik ID je v administraci Skliku → Nástroje → Sledování konverzí → Zde je možné konverzi vytvořit nebo otevřít již vytvořenou a v ní je konverzní kód, ve kterém je uvedeno (Sklik) ID.

Přejít nahoru